lördag 24 mars 2012

Tävla om whoppie-/macaronmatta och DekoMax

Jag fick ett tips av Nellie på Sockertussen om en tävling som hon har på sin blogg. Man kan vinna ett set med whoppie-/macaronmatta och en DekoMax från KÖK etcetera. Eftersom jag blev besatt av att baka macarons i somras så längtar jag efter att komma tillbaka hem till Sverige och få fortsätta experimentera med dem. När mina macarons hade svalnat och det var dags att lägga ihop dem stod jag alltid och försökte passa ihop dem två och två beroende på hur stora de hade blivit och hur de skulle passa ihop, så den här tävlingen kom väldigt lägligt eftersom den hade löst mina ihop-pusslingsproblem. Vill man vara med och tävla om detta set, ja då gör man såhär:

Jag tävlar hos Sockertussen om den här Whoopiemattan och en DekoMax
från KÖK etcetera.
Klicka HÄR om du också vill vara med!

3 kommentarer:

  1. Hejsan,

    Jag har precis startat My Sweet Party och jag skulle mer än gärna vilja att du bidrar. Kika in på min blogg för mer information. Temat för maj månad är choklad.

    http://www.meandmysweets.blogspot.co.uk/2012/05/my-sweet-party-chocolate-cake-love.html

    XXX Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jag jobbar för sajten Hittarecept.se och försökte kontakta dig men kan inte hitta någon kontaktinfo. Vi såg att du har goda recept i din blogg och vi rekommenderar att du tittar runt på sajten och kikar på "Matbloggstoppen".

    Vill du vara med och få dina recept indexerade på sajten så behöver du bara registrera dig på http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen och embedda din kod för att mäta statistik så är du med!

    Här kan du se hur många som är med i Matbloggstoppen på Hittarecept.se - http://www.hittarecept.se/matbloggstoppen

    Förhoppningsvis kan just din blogg ligga etta på Matbloggstoppen!

    Med vänliga hälsningar,

    Ann-Sofi
    Etsiresepti.fi, Hittarecept.se,
    Findeopskrifter.dk, Alleoppskrifter.no

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Jag är nu registrerad och hoppas på att hitta nya favoritbloggar!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...